så var det kväller

Nu sussar båda barnen så sött, så jag tänkte jag skulle skriva kvällens sista rader.
Upp tidigt imorgon igen och göra frukost till Leone så hon är startklar för att gå till dagis.
Mata Jazmine och få i mig frukost själv.
Sen ta tag i alla dagens bestyr.
Kl 10 så ska jag till min barnmorska det vart ju inte av sist då hon var sjuk.
Så det blir lite halvstressig morgon med andra ord men ja fixar det galant :)
Efter det så vet jag inte vad vi ska hitta på får väl gå hem och fixa mera på inbjudningskorten kanske å försöka få tag på nummret för lokalen det är ju inte så dum idé.
Ha ha på tal om inbjudningskorten så lär jag ju leta fram mitt lim först och främst så jag får ihop korten :D
jag har gömt det väldigt bra till och med för mig själv.. klyftigt va?

Åh ja måste ju bara säga att jag är så sjukt trött på min bloggdesign kommer aldrig någon vart med den förutom att fixa ny header men den känns så tråkig det är inte jag liksom.

Äsh nu säger ja hej hej så hör ni mer från mig imorgon när jag är hemma igen.

Kommentarer
Carolina säger:

TACK och Godmorgon ♥

2010-02-03 | 08:53:42
Bloggadress: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback