seg

Känner mig dålig.
Inte för att jag är sjuk men för att jag bara är så dålig
Skulle ju till BM idag med det blidde inte så, hann helt enkelt inte så fick avboka tiden och få en ny tid.
Det är inte så lätt att hinna först var det att klä på och servera fruksot till Leone när hon gått till dagis så var det att servera maten till Jazmine sen kunde jag duscha och klä på mig själv men då hade vi kvar att klä på Jazmine och jag skulle helt enkelt inte hinna hade mindre än 30 min på mig att göra allt detta och vara i tid hos BM så det sket sit toltalt denna morgon. Men jag hann ringa innan det var helt försent och avboka tiden och få en ny tid :D
Så nu får vi vänta tills nästa vecka, då ska vi till BVC också för att Jazmine ska få vaccinationen (dos1) och som vanligt vägas och mätas.
Ne nu måste jag mata Jazmine å påbörja lunchen efter det så man får mat i magen i god tid också. hihi.
Ha d gott
Kram


Kommentarer
Carolina säger:

Sv: Jag gick till skolan och jag överlevde haha ♥ Krya på dåligheten!

2010-02-03 | 13:34:06
Bloggadress: http://caroflina.blogg.se/
Malin säger:

Så kan det vara ibland. Kram!

2010-02-03 | 15:20:47
Bloggadress: http://hellmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback