skyltar

Pyssel dag idag kan man väl lugnt säga först baka själv och visa Leone hur
hon skulle göra chokladbollar som sen gjorde det helt själv så duktig min lilla prinsessa
Sen så tog jag tag i att fixa hennes kläder vika om allting och lägga in det på nytt i byrån, phu
Så nu ligger allting så fint vikt och tillsammans var för sig i varje låda. yeey
Plockade bort sommarkläder som var en heel del, ska lägga undan dem
tills sommaren är här så tar vi bort alla tjocka kläder tills det är dags för det igen.
Jo jag vet kanske borde gjort det för länge sen men
idag kännde jag att nej nu ska jag ta tag i det så jag får det gjort.
Så har jag gjort "fina" skyltar som jag satt dit så man kan se redan innan vad som ligger vart fiffigt va?
(Det tycker jag är super smidigt även om jag själv vet så vet ju inte Daniel vart jag lagt allt hihi)
Skyltarna är ju inte direkt nå avancerade än så länge det är bara enkla utskrifter som jag satt fast men det är alltid nåt till en början.

Har lite små pyssel kvar att göra till dopet också så jag ska väl ta å göra det.
Kan ni gissa vad jag tänkt att göra?

Kram

Kommentarer
miia säger:

heheh, då är jag inte ensam att skylta vart allt ligger hehe, det är så smidigt sen =)

2010-02-17 | 10:50:37
Lina säger:

jag la upp alla mina sommarkläder på vinden i höstas. Nu längtar jag verkligen tills jag får ta ner dom igen!

2010-02-17 | 23:20:14
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback