stoora framsteg

Hej på er!
Tänkte ja skulel skriva lite nu på morgonen,
men jag vet inte vad jag ska skriva..
Så vi tar lite allmänt bara.
Leone är på dagis Jazmine ligger i sitt babygym =)
Åh vet ni hon har vänt sig från rygg till mage,
hon gjorde det för några dagar sen.
Hon låg i sitt babygym jag satt och kollade på tv,
Jag hade slängt ett öga på henne och kollat mer på tv
sen när jag kollade på henne igen inte alls lång stund efter
(bara några sekunder) så ligger hon på mage :D
Så nu börjar det hända grejer stoora framsteg på min lilla gullunge.
Hade besök igår av M vi gjorde en kladdkaka till eftermiddags fika.
det var gott. Hon fick med sig ett xx antal teckningar från Leone
som hon ritat så fint till henne :)
S var också förbi igår han är snäll han Leone frågade om han kunde läsa en bok
det gjorde han gladeligen :) hon ritade även teckningar till honom.
min gullunge.
S sa att Jazmine blivit stor sen sist han var här och hälsade på.

Kommentarer
Dorothea - Tvillingmamma & Gravid säger:

Hallå.

Tusen tack för din fina kommentar.

2010-02-24 | 16:22:24
Bloggadress: http://www.alltforforaldrar.se/theans/
Lina säger:

väldigt konstigt. jag kan inte kommentera din blogg hemifrån, det kommer liksom inte upp någon sida när jag klickar på "kommentarer", men härifrån jobbet fungerar det :/ hmmm.... kanske måste uppdatera min webbläsare hemma?

2010-02-25 | 11:35:20
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback