tisdag

Idag så ska jag Jazmine och Daniel knata ner på stan och kika lite
Man kan ju alltd hopaps på att man hittar nå att handla :)
Leone är på dagis jag fixade iordning frukost och klädde på henne på 5 röda :D
Det gick så otroligt snabbt och inga tårar fällda :)
Inte för att det brukar vara så heller men ändå hihi
Hon åkte pulka till dagis idag min lilla gullunge
Fick en slängpuss ett jag älskar dig och bye bye innan hon gick kärlek ♥
Just nu sover Jazmine så då kunde jag passa på att skriva några rader här :)
Min glada lilla pingla hon är ju bara helt underbar så gosig ♥
Det är dem båda två mina flickor men Leone som är äldre har ju lärt sig att protestera och försöker få sin vilja igenom och det ska vara gos och mys med mamma på hennes villkor :) men jag älskar henne lika mycket för det ♥

Kommentarer
viktoriaK säger:

Hej Johanna! Så söta tjejer du har..Jazmine har jag ju aldrig träffat men jag har hört talas om att det ska bli dop!

Hoppas ni får en trevlig tur på stan!

Kramkram

2010-02-09 | 10:13:48
Bloggadress: http://viktoriak-viktoriak.blogspot.com
Lina säger:

idag har jag bara sovit och tagit det lugnt, eftersom jag jobbar natt :)



hittade du något roligt på stan?



2010-02-09 | 17:17:48
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback