klippa & klistra

Nu har jag lagt Leone för att sova, snart sover Jazmine också :)
Ja ska sätta mig och fixa lite inbjudningskort för Jazmines kommande dop.
Då jag ska göra dem själv denna gång med så MÅSTE det bli perfekt på engång annars blir ja sne å mig sjäv, jag vet exakt hur dem ska se ut har allt i huvudet.
Imorgon när Leone är på dagis så ska jag pasa på att ringa till kyrkan och kolla om det finns någon tid ledig och att dem har plats så klart. Lokalen ska också kollas upp men det varlite svårare för sist jag ringde dit så fick jag inge svar så jag är fortfarade väldigt osäker på om jag fick rätt telefon nummer.
Visr sig väl om inte annat imorgon när jag ringer.

Nä ta och sätta igång med att trixa ihop snygga inbjudningskort kanske :D
kan visa slut resultatet när jag är klar med dem.
Ha de gott.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback