svaren


Då var frågestunden avslutad =)

Här kommer mina svar på era fina frågor.


 ♦ Varför bloggar du?
      
Svar:    För att jag vill dela med mig av mitt liv om det är något som händer,
                  notera barnens framgångar för mitt eget minnes skull. :)

 ♦ Vilka andra bloggar läser du?
     
Svar:    Läser inga stora bloggar men jag läser vänners bloggar
                 några exempel på det är: hellmommadelené , Pinkis , Katrin ,  Angie  
                 Andra bloggar jag också läser är: Sweetkay   ,  Caroflina

 ♦ Hur gamla är dina barn?
     Svar:    min störtsa är 3år 3½månad. Minsta är 3månader 1vecka och 1dag.

 ♦ Vad är det bästa med att ha barn?
     Svar:    Att få dela sitt liv med det vackraste underbaraste som finns på jorden.


  ♦ Skulle du vilja ha fler barn?
    Svar:     Jag vet inte, jag har inte tagit ställning till det än =)
                 Jazmine är ju inte så stor än men det får tiden 
                 utvisa hur det känns när hon blir större så kanske blir mitt svar.

  ♦ Finaste flick och pojknamnet du vet?
     
Svar:    Leone och Jazmine som mina flickor heter. :)

 ♦ Vad är det mest pinsamma du varit med om?
   Svar:       haha ja det var ju en bra fråga beror väl på
                  i vilket sammanhang man ska svara från.


 ♦ Vilket är ditt favorit djur?
     Svar:     Katter och hundar. ♥

 ♦ Roligaste du varit med om?
      Svar:    Har haft många roliga stunder under mitt liv. =)
                  Dels att få barn och när jag och Daniel gifte oss. hihi

 ♦ Hemskaste du varit med om?
      
Svar:     finns en del =/ men ja svarar när mitt knä hoppade ur led (aaj).

 ♦ Bästa minnet?
     
Svar:     Oj det var många. =) 

 ♦ Har du gått i någon sport?
      Svar:   Ja jag har hållt på med basket.

 ♦ Drömyrke?
   
Svar:    Utbildar mig till undersköterska med inriktning
                psykiatri och socialt behandlingsarbete :)
                det innebär att jag får chansen att
                använda mig utav mig själv och min förmåga att få hjälpa andra,
                hitta lösningar på olika problem osv.
                Så det kan jag väl säga att det är mitt drömyrke det är
                något jag alltid gillat att göra.

 ♦ Din favorit maträtt?
    
Svar:   spaggeti o köttfärsås var en stor favorit när jag var liten,
                och det är det väl mer eller mindre fortfarande.


♦ Hur länge ska du vara mammaledig?
     Svar:   Tänkt att jag ska vara mamma ledig 1år.


♦Vad ska du göra sen?
     Svar:   Plugga klart till uska och göra klart
                mitt körkort så fort jag får den tiden. ;)


♦Om du fick bo precis som du ville, jobba eller utbilda dig till precis vad som helst, utan begränsingar (om nu inte såna fanns), hur skulle det då se ut? 
     Svar:    hum--om jag fick bo som jag ville så skulle det vara i ett hus.

♦Var skulle du bo? 
     Svar:    Bo kvar i västerås?

♦Vad skulle du göra? 
     Svar:    Jobba som uska.

♦Hur skulle ditt liv se ut?
     
Svar:    Som idag fast med en fast anställning och körkort. :D


Kommentarer
viktoriaK säger:

Tack för inbjudan till dop gumman!

Jag hör av mig på tel nån dag.

Kram kram

2010-02-16 | 12:43:07
Bloggadress: http://viktoriak-viktoriak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback