Å titta va ja


Hittade en text jag skrev när Leone låg i min mage =)
Tänkte jag skulle dela med mig.
Nu när man läser det så blir man så förvånad över sig själv hihi

-Enjoy



Längtar så efter dig min skatt.

Fantiserar om dig hela tiden.

Längtar efter att få ha dig i min famn,

se dina vackra ögon och ditt leende,

gosa med dina små händer och fötter.

Känner dig hela tiden.

hur du rör dig där i magen min lilla älva

jag försökte komma på vad det var du gjorde mot min revben jag sa att du nöp mig som att du tryckte ihop det.. men det känndes inte rätt att säga så det var något som inte stämmde.. man brukar ju säga att man får sparkar på revbenen.. men inte jag heller =)

senare så fick jag veta när vi var hos barnmorskan eva för en vanlig kontroll när jag var i ca v36 kanske.. att hon var osäker på om du hade huvudet fixerat eller inte så hon skickade mig på yttligare ett ultraljud för att göra en grundlig kontroll å då fick jag reda på att det var på rumpan du satt och då stämde ju genast mina ord det var så att du nöp mig å du satt och typ hoppade i min mage på min blåsa du kunde göra så jag sprang på toaletten för att var 5e minut minst hiihi

när jag fick veta att chansen var att du var i sätebjudning så var jag lite orolig för jag visste inte riktigt som väntade

men jag visste att jag skulle få en underbar liten varslse ett perfekt skapelse

redan från början när du låg i mina mage så sa jag till mig själv
att det var en liten tjej jag kallade dig för min lilla älva min egna lilla tingeling.♥
                                                                                                                                 © Johanna




Kommentarer
Angelica säger:

hi hi...Nä,nu är det inet lång tid kvar. Går in i vecka 30 i morgon :D



Har du fått ut dopinbjudan?

2010-02-27 | 19:04:13
Bloggadress: http://angiethehappiest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback