igår

DÅ har vi varit nere på stan :)
Jazmine sov hela tiden  vaknade till en snabb sväng när vi satt och åt men somnade lika fort igen min lilla gullrumpa ♥
Jag hittade lite saker att köpa :D
SÅ nöjd så det kommer bli så perfekt när jag är klar lite a´la Johanna edition hehe ;)
Ska göra dem ikväll när jag får lite mera tid, nu har jag ju båda barna hemma så då får man avvakta lite med sitt pysslande iaf om man vill sitta i sin ensamhem och koncentrera sig på vad man gör annars får man räkna med att prinsessan vill göra samma sak.
Tycker att det är jätte roligt att hon vill pyssla precis som mig men ibland så vill man göra saker själv.
Nä men nu ska jag ta å plocka lite här hemma å ladda bryggaren med kaffe för snart får vi besök.
sneekpeak på vad jag köpt
Ha de gott allihopa.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback