01012010

Nyårsadagen och första dagen på året hur tror vi detta år kommer att bli då.
Jsg tippar på att mitt år kommer bli super mysigt med barnen Jazmine växer och blir större kommer fylla 1år Leone blir 4år och jag bli gamal som gatan hahaha
årets första tabbe har redan hänt iaf inte för min del men min kära syster gjorde den hahaha ja höll ju på att garva ihjäl mig inatt vill ja lova hon va inte full utan hann bara inte ändra i smset innan hon skickade iväg det till mig (tur nog var det till mig) ja hade skickat att ja älskar henne och önska gott nytt år tillbaka får jag "desamma jag åkrar dig" hahaha förstår ni att ja kikna i skratt eller.  Hon kommer ju inte bli glad över att ja skriver det här på min blogg men så är det :D
hur spenderade ni tolvslaget?
jag spenderade mitt med att amma Jazmine hihi myys
Leone sov trots att det dundrade och small utanför och för att inte tala om livet i trappen som vart massa gap skrik tjo och tjim mestadels så var det väl folk som kom hem eller skulle ut till taxi eller what ever.
Hade iaf det mysigt igår åt god mat och efterrätt och myste med barna, gubben min lyssnade på musik och drack lite fick besök av S som drack med honom fast S han skulle till sin syster vid 12slaget så han fick lite brott iväg vid 23.30 hoppas han hann fram.


Åh just ja jag kom på att ja lovat lägga in mer nya kort så här kommer det :)

 lyckas få ett när hon börjar skratta min lilla skatt :)


 prinsessorna mina godisar älskar er ♥ ( Leone hade lite brottom att röra sig så det vart lite suddig bild sorry)


 mini tufflan ♥


 här pratar vi :) så mysigt å super gulligt hihi


det var några bilder iaf ha det gott så länge.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback