bad och mys

Idag har man städat och rensat ut massa leksaker :D
Fixat klädsel till soffan som Leone har på sitt rum :D
Som hämtades ut idag från "posten" här på centrum.
Vart såå snyggt riktigt mysigt, underbar färg.
Tog kort på resultatet men jag har inte lgt in det i datan ännu så jag kan inte visa er, men jag gör de så fort jag har bilderna i datan ;)
Leone vart super glad och såå stolt över sin "nya" soffa hihi

Jazmine har badat och fått babymassage myyys
Båda barna sover så jag har lite lugn och ro åtminnstonde tills Jazmine vaknar för att äta :D
Men det är skönt att få lite tid för sig själv det kan behövas ibland det också :)
Som nu när jag tänkte ta itu med att fixa annonsen för Jazmine.
Har perfekta kortet på båda barna där dem syns bra båda två så det ska vi ta.
Sen ska jag bänka mig i soffan och bara slappa.

Har ni haft för er idag?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback