plocka fram

okej det här var ju roligt jag sitter här och funderar på vad jag ska göra inom bakväg till min kära man som fyller år om 2 dagar....ehum 2 dagar jahaja då vart det ju super stressigt och brottom med allting jaja, vilken tur att jag visste exakt vad jag skulle göra då. Noot.
Jag vet endast att jag ska göra en tårta :D sen ska jag baka nå kakor å bullar men ja vet ändå inte om ja ska köra på bullar eller göra lite annorlunda med nå riktigt gott så det bara vattnas i munnen på en när man ser det fniss fniss får ju se till att använda mina kunskaper som jag har inom bageri och konditori ^^
Det första jag gjorde idag för övrigt var att starta en maskin tvätt, gjorde frukost till Leone drog på mig lite kläder hämtade Jazmine gjorde frukost till mig och satte på kaffebryggaren och satte mig sen ner med min frukost och en hungrig Jazmine :)

Haha hade en disskution med Leone också över att hon ska duscha idag och tvätta håret,
mm inte nu sen säger hon.
ja sen lite senare idag så ska du duscha och tvätta håret säger jag,
då säger hon om 10 minuter hahahaaaa

Det var värst vad hon hade brottom med det idag då hon brukar ju mer dra ut på det så hon allra helst ska få slippa tvätta håret, nämligen så att hon inte är så förtjust i det hon gillar inte om det rinner vatten ner för ansiktet å framför allt inte i ögonen, men med lite tricks så funkar det jätte bra precis som vi (jag och mina systrar) fick ha när vi var små får hon göra likaså :D hålla en vikt handuk mot ögonen åh vips så funkar det super duper bra igen!

oj nu har ja skrivit en hel del om allt möjligt skit men undrar ju om det verkligen var det jag skulle skriva lalalalalaa i have no idea nå väl ni fick väl lite rolig läsning iaf.

Ha de gött.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback