Ny froijla

Ja så då har man klippt sig idag då :D
Ska lägga in kort på min nya frisyr men ja måste ha hjälp av Daniel att ta kort så det verkligen syns bra hur jag klippt mig nu.
Räkna dock inte med att jag har smink på haha osminkad å grann ;P
Det är lite halvt ovant men så skönt känns mycket lättare och det hånger liksom inte bara så som det gjode innan.
Båda barnen sover så ja passa på att skriva några rader iaf :)
Var ner på NetonNet idag och kikade, dem hade en hel del..
Jag vet vad jag vill ha ena sak kanske jag kan införskaffa mig nästa månad och då mina vänner ska ni se att ja allt ska lyckas styra upp en helt ny fräsch egen design här på bloggen :D:D
Nä men nu ska ja slänga mig på soffan en sväng.
Ha de gott.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback