promenad eller åka pulka?

Igår hade man trevlig besök av Angie och hennes lilla hund det var riktigt trevligt, hon är bra hon :D
Klockan rusar verkligen iväg om dagarna, men jag hann göra rätt mycket igår jag tog hand om tvätten disken och städade lagade mat och spenderade tid med barnen =)
Ifs så spenderar jag tid varje dag på barnen dem behöver det också hihi.
undra om det är lika kallt ute idag ute?
Annars kan man kanske ta sig en promenad eller gå och åka lite pulka eller ja leone då som får åka :D
Nu ska jag ta å ordna lunch åt mig och leone och sätta oss till boords för att äta.
Får se om hon vill sova middag idag annars kan man ju gå ut strax efter maten.
men ha d gott så länge.
Kram

Kommentarer
Angelica säger:

Åh,vad gullig du är gumman <3

2010-01-10 | 14:37:40
Bloggadress: http://angiethehappiest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback