todays update

Dagens lista

• Frukost √
• Leone till dagis √
• BVC √
• Promenad √
• Lunch √
• Hämta Leone √
• Middag √
• Mys med barnen √
• Natta barnen √
• Duscha √
• tvättat och hängt tvätten √
• Diskat √

Ja det var allt jag kunde komma på just nu i alla fall..
Kan ju inte påstå heller att dem är i den ordningen men ändå nästan hehe.

BVC besöket gick bra som vanligt :D
Hon väger idag 4980g och är 57,7 lång
Jazmines kurva fram till idag
 Leones kurva den första tiden

Lite kul att jämföra dem hihi det skiljer inte så jätte mycket på dem som ni kanske ser?

Imorgon så ska jag träffa min kära mor, skulle egentligen till BM imorgon för efterkontrollen men jag fick återbud för hon är hemma och är sjuk så hon som ringde boka in mig nästa vecka istället. Men det går ju lika bra det :)
Nä nu ska jag hitt å nå annat än å sitta här å skriva, sätta mig i soffan en sväng kanske.

Ha de.
Kram

Kommentarer
Malin säger:

Fin design!

2010-01-27 | 14:46:00
Bloggadress: http://hellmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback