långhelg

Då har man gjort allt det vanliga som alltid i slutet på månaden räkningar betalade, stor handlat å så har man lagt allt på sin plats.
Badat Jazmine för en liten stund sen också det behövdes då det hände en liten olycka så man fick starta en tvätt direkt också.
Var först med Pappa Daniel till röntgen han har gjort första nu så får han kallelse till den andra när en läkare kikat på resultatet jag mamma å Jazmine satte oss på fiket och åt mat, visserligen så fick jag inte riktigt i mig allt då jag fick ont i magen eftersom det var stekt :(
tråkigt men va ska man göra nästan all mat är ju stekt så man får försöka hekt enkelt.
Nu har Leone kommit hem från dagis också lång helg för henne nu hon är ju ledig ända fram tills på tisdag.
Imorgon så händer det grejer såå spännande, nervös inför det är jag men det blir säkert bra återstår att se.
Kommer nog kanske en bild i morgon dagens inlägg.
Nä nu vet jag inte vad jag skulle skriva mer så nu säger jag hej hej så länge.
ha de gott.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback