värsta grejen

Sitter man här en snabb sväng igen å ska försöka hinna skriva några rader.
Haft en trevlig dag idag, varit med min mamma å ena lille syrran till IKEA va in på apoteket och köpte diverse saker till Jazmine förberedde inför vaccinationen som hon snart ska få den första, men dem har ju ändrat på det nu så det är 2 sprutor som dem får. Är inte så förtjust i det så jag hoppas ja får med mig min man följer med så jag inte sitter där med henne i famnen å svimmar av åsynen.
Han brukar ju följa med till BVC =)
Han har btw vart till läkarn idag :/ har ju problem med ryggen den har börjat spöka igen..
fick lite medicin utskrivet och imorgon så ska han upp på röntgen hoppas för hans skull att det hjälper och blir bättre samt att dem kan göra något åt det. Sjukskriva han eller vad som helst då dem ändå säger att han inte får anstränga ryggen nåt alls. Nåväl det visar sig väl imorgon vad dem säger till honom efter röntgen först skulle dem göra en siktröntgen sen magentröntgen så det kommer väl ta sin lilla tid det också men det är det värt för hans välmående. Inte kul å se hur han får kämpa sig upp i från sängen eller ens är han satt sig ner för att det smärtar så i ryggen på honom.
Sen på Fredag så händer ju värsta grejen :D
Ja klipper mig då yeeey spännande det kommer bli får vi se om det vart nå popoulärt eller totaldiss ;P
Nu ska jag ta och börja natta barn.
ha det gott.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback