what a day

D fyllde hela 28år igår grattis till honom.
Hade fika här hema med god tårta och trevligt sällskap.

Man har ju inte fått sovit så mycket inatt så man känner sig helt färdig.

Leone hade tydligen somnat i soffan när hon kollade på film inne på sitt rum.
Jag sitter här hemma ensam i godan ro och spelar på datan (kungen)
och så hör jag bara att Leone rasar ner på golvet med jordens smäll ja tvekar inte en sekund 
utan rusar in till henne hon vart ju självklart väldigt rädd och ledsen det gjorde ont i huvudet hon slog i det, tröstade hernne ett tag och skulle sen gå för att ta Jazmine som sammtidigt vart ledsen och ville komma till mamma.
När det lugnat ner sig lite ringer jag D och talar om vad som hänt.
Leone har antingen somnat eller så svimmade hon exakt vad vet jag inte.

Men när jag sen gjort mig klar för att sova och ammar Jazmine så hör jag att Leone börja kräkas, fort som attans upp ur sängen in till Leone se till så att allting kommer ut in med henne i duschen ta bort sängkläder torka upp från golvet leta fram sängkläderna bädda rent sängen sammtidigt ringa D och säga hon har hjärnskakning det är bara för dig att trampa hem fortare än kvickt. Han tyckte jag skulle ringa och prata med någon eeh ja det ska jag göra men just nu så måste jag ta rätt på allt först innan jag kan göra det..

Visste iaf att dem skulle vilja att vi kom in vilket dem ville åh ja vill ju lova att det tog sin lilla tid att klä på oss allihopa ta hand om Leone amma Jazmine sammtidigt.
Väl på sjukhuset så kollade dem Leone det såg bra ut men det behövdes att hon var under observation, där dök det upp ett litet problem.. orka förklara.. det slutade med att vi gick hem igen 2.45 allihopa iaf.
Hon har kräkts nå mer inatt å på morgonen men hon är pigg ändå och är med opp vad som händer.

Ah så nu vet ni vad som hänt.
Nu ska jag gosa med mina tjejor och pyssla om Leone lite mera.

Kram


Kommentarer
Lina säger:

ajajaj, stackars Leone :( hoppas hon piggnar till sig :(



2010-01-07 | 00:45:01
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback