Bästa tipset!!

Jag har ett jätte bra tips att visa er, men tyvärr så funkar det inte för mig att ladda upp några bilder jag hamnar bara på blogg.se startsida.. Jätte tråkigt så här var det igår med när jag skulle försöka :/

Det är dem enda jag har sett som har sådana och så fiffiga sen då, verkligen något varje barnfamilj bör ha till sitt barn!
Det kostar ingen förmögenhet heller utan endast 79kr..
Detta tycker jag är ett måste för en förälder att se till och ha hemma när den dagen är kommen, att det är dags för detta.
Är du intresserad utav att veta vad jag pratar om?
Då kan du som inte har tålamodet att vänta på att bilden kommer
klicka här så får du se vad jag menar

Jag lovar att det är värt det
Det är verkligen smart
Det är inget dumt

Intresserad av att få se vad jag pratar om? Ja men då så vad väntar du på, klicka här

Här kommer bilden

Det är potträningsbyxor ;)
Super smart verkligen!

Kommentarer
Jessica säger:

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor =)

2011-04-22 | 15:40:22
Bloggadress: http://tiohundraarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback