City festivalen

Halloj.
Gårdagen var en bra dag, det var fint väder.
Leone och jag gick ner på affären hon fick åka tåg"karusellen" tyckte hon var jätte roligt.
Sen gick vi hem och jag ordnade lite här hemma, Daniel var hemma med Jazmine så jag hade kunnat vara ute en sväng till men det var dags att äta ändå så jag sa vi kan ju gå ut sen igen.
Det gick älsklingen med på utan protest.
Jag gjorde en kycklina pasta sallad till mig och min syster som skulle komma, jag orkade dock inte vänta på henne så jag åt haha precis när jag ätit och kännde mig mätt och belåten så kom hon. oops
Kanske kunde väntat dem max 5 minutrarna också hehe.
Vi pratade en del och Jag nattade sen barnen efter en del busande.
Sen rätt så sent igår så gick vi först till affären och sen så hade jag å syrran en kväll med lite bak och kok ;)
Vi gjorde rabarberpaj och rabarberkräm.
Gott vart det.

Idag så startar City Festivalen här i stan och håller på till lördag, så vi ska kila ner och kolla på det en sväng i hopp om att man hittar något riktigt najjs. Har jag tur finner jag lite älvor ;)


Kommentarer
Elli säger:

Ja precis, detta kanske är en helt annan sak. Hoppas det. :) Kul med festival, det är alltid trevligt nä det händer något i stan.

2010-07-01 | 14:22:49
Bloggadress: http://frokenellinor.blogspot.com
gotteochvi♥ säger:

sv; åh, tack så hemskt mycket!

2010-07-01 | 15:31:49
Bloggadress: http://gotteochvi.blogg.se/
gotteochvi♥ säger:

sv, ja, det är verkligen helt underbart!

2010-07-01 | 20:41:04
Bloggadress: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback