En dag med vänninorna

Då har man varit jätte duktig idag och flitig ;)
Jag har varit hos min vännina och hjälpt henne att måla om sitt vardagsrum.
Det var ett jobb för sig i denna värme haha men det gick bra ändå.
Jag har tyvärr inga bilder jag tog inte med min kamera på cykelturen :P
Men dem tog en del kort så jag kan nog få tag på lite av dem.
Så jag har varit ensam med mina vänninor och målat medans Daniel har haft barnen.
Jag kom hem strax innan 22, så det var en stund jag var ensam.
Men allt har så klart gått bra för Danile ensam med barnen, dem har varit hos ena vänninans karl och son.
Så Leone har fått lekt med honom, och verkar ha haft roligt.

Ska göra om här hemma också det är på tiden att det blir gjort nu orkar inte vänta längre, dock behöver barnen ha något ställa att vara på under den stunden man spacklar, målar osv.

Kommer snart dyka upp en tävling i samarbete med Kalaslagret


Efter semester så kommer första tävlingen med Guldklippet :)


Super roligt verkligen jätte glad över att få hålla i dessa kommande tävlingar.

Glad över att just nu hålla i en tävling åt Bamba som ni ser i sidofältet vid menyn visas en miniatyrbild där ;)

och håller tummarna på att det blir lite flera kommande tävlingar i samarbete med dem ;)

Sen har jag lite fler som står på tur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback