Hjälp

Ta inte detta som ett "hat" inlägg det är bara lite tankar jag behöver få ur mig för detta har varit länge nog..
Har ni några tips kom med det mer än gärna.
Letar ihjäl mig snart jag ska köpa en cykel till min prinsessa det är verkligen på tiden att hon får en nu.
Hon har tjatat efter en jätte länge jag har bara skjutit på det men nu har jag lovat länge nog att hon ska få en cykel!!
Men de är ett svårt val.
Vad ska man välja för cykel?
Hur mycket är jag villig att lägga ut på en cykel?
Hur länge kommer den att passa då?
Ja det blir bara en hel del frågor istället för att finna svaren ni förstår ju själv hur tankarna bara snurrar i skallen på en.
Hon behöver iaf ha en 16" cykel och eftersom hon inte cyklat tidigare mer än att testat sin kusins cykel så behöver hon ha stödhjul (vill ju inte att hon ska rasa det första hon gör så hon aldrig mer vill cykla)

695kr Jula?

1195kr sportson?

1099kr sportex?

Jag har länge önskat en cykel åt Leone men ingen cykel kommer..
Nu är jag så fruktansvärt trött på att vänta och höra ja men det kan vi ju lätt fixa åt henne..
Men vart är då cykeln??
Då pratar vi sen hon skulle fylla 2år eller om det var 3år som hennes kusin fick en cykel i födesledagspresent.
Men vadå bara för att han fyller år i maj ska han få en sådan special behandling än ett barn som fyller i okotber?
Ge i förtid då om det ska vara så omöjligt, eller hjälp till att lägga en slant.
Ja alltså det är så här att min ekonomi den suger totalt
Jag har inte direkt pengar att lägga ut att köpa en cykel på en cykelbutik för närmare 1100 eller mer för att hon ska få stödhjul och reflexer osv.
Jag skulle mer än gärna vilja köpa den från en cykelbutik då det blir bättre garanti det blir bättre service, en cykelbutik har dessutom 2års garanti med det menas att du inom 2år om barnet behöver en ny eller större cykel så får du byta in den gamla mot en ny!! Hajja den då det är ju super bra

Kommentarer
Sanna säger:

Jag är med inne på att köpa en cykel till min snart 3 åriga dotter, men funderar på att eventuellt köpa en i augusti månad eftersom det är i slutet av sommaren och det oftast brukar försvinna "sommar saker" i affärerna vid den tidpunkten och då kanske det reas ut om det finns något kvar. Dessutom är semestrarna och allt avklarade då och man kan börja om på nytt med lite mer pengar i fickan i stället för alla pengar som går åt under sommaren. Men får se hur det blir osv.

2010-07-08 | 22:07:37
Bloggadress: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback