Idag & igår..

Tävlingen i  samarbete med Bamba avslutas idag.
Jag tar emot några fler tävlande fram till kl 16.00 idag.
Nu inväntas svaret från Bamba så jag vet att alla verkligen gjort som dem ska, följt mina tävlingsregler.
Så fort jag har det svaret så får ni veta vem som blir den lycklige vinnaren.

Igår så cyklade jag och Leone till J fram och tillbaka. Leone var jätte duktig hon cyklade nästan hela tiden, vi gick ner för backar men annars så ;)
Men hon orkade inte cykla hem det var ju tokvarmt ute varmare än vad jag trott innan vi gått hemmifrån.
Men för att vara hennes första cykeltur utomhos så tycker jag att hon gjorde ett kanon jobb ändå!
Idag skiner inte solen lika mycket som den gjorde igår men det gör inget bara skönt att få in lite kyla faktiskt, för här blir det alldeles tokvarmt och man får svårt att andas för att det blir för varmt.
Det går inte att få in någon form av korsdrag, det hjälper inte att öppna fönster heller.








Det står: "Dammtussar kommer av sig själv allt annat får man arbeta för!" bild lånad från hemmating.se

Tips hos hemmating just nu:
Order över 200 kr sänds fraktfritt från oss i sommar. Produktionen är igång men leveranstiderna kan vara lite längre.
Vid försändelse till annat land än Sverige tillkommer avgift för detta. (Se under fraktupplysningar)
Trevlig sommar!!

Nu under Juli och Aug får alla som köper väggdekor för 300:-, en dekorskrapa gratis.

Kommentarer
★ Katta- Mamma till Isabelle o Melvin ★ säger:

Hejsan.

Du skrev till mig angående tävlingen med bamba.

Jag skrev inget namn och mail.

Så här kommer det.

Katarina

[email protected]

=)

2010-07-16 | 15:12:37
Bloggadress: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback