Längs med soffan

Det är jobbigt så in i norden att somna när det är så här varmt, man ligger och vrider och vänder på sig ett xx antal gånger innan man känner att man kan slappna av och somna.
Är det fler än jag som har så här på kvällarna?
Ändå så kan man känna sig rätt bra utvilad på morgonen, fast inte just nu då hade jag gärna velat ligga en stund till hihi.
Det går inte ens att få in någon luft i lägenheten utan det blir nästan bara varmare av att öppna upp :/
Så jobbigt och varmt.
Hur orkade man med sånt här när man var liten?
Haha låter som en gamal tant men det får jag väl göra nu då :P

Har öppnat balkongen i hopp om att lite kylande luft ska kika in och stanna.

Nåväl sitter nu och dricker lite kaffe ihopp om att bli lite mer pigg.
Jazmine har ställt sig upp och går längs med soffan ;)
Hon brukar snurra på sig så hon håller i bordet också så kan hon gå lite så med ,försökt att även gå när hon håller i både bord och soffa. Det går en liten sväng men inte så lång bit hon är så duktig så.
Leone kikar på barnkanalen Daniel duschar, nä om man ska ta och göra lite nytta kanske.

Kram

Glöm inte kika på tävlingen det kan du göra här 


Kommentarer
Therese säger:

Nä någon fläkt blir det inte när man öppnar upp fönstret så det blir att gå lättklädd. och sova med lite kläder, jag hoppas i alla fall att värmen håller i sig kram

2010-07-04 | 13:29:16
Bloggadress: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback