Lördag

Igår så hade jag och min man en trvlig vistelse på bio, vi såg på trollkarlens lärning
Verkligen värd att se :)
Innan vi gick på bion så hämtade vi ut biljetterna och gick och åt på McDonalds.
Medan vi var borta så passades Leone och Jazmine av min syster och hennes kompis E.
Det gick bra för tjerna att passa barnen, Jazmine hade vaknat till en sväng och ville inte riktigt somna om på en gång men efter en liten stund så gick det jätte bra igen och hon sov.
Jag har lite kort i min mobil från igår men orkar helt ärligt inte ordna med allt sådan nu, vet att jag lovat en massa bilder redan men det kommer det kommer.
Nu måste jag se efter min prinsessor så dem somnar för kvällen.

Det är uppe i 981 enligt räknaren för antal besök under denna månad lyckas det komma upp i 1000 tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback