Lördag

Alltså jag tycker detta är väldigt konstigt jag har inte hört något från vinnaren ännu om jag inte har gjort det till klockan 18.00 idag så drar jag en ny vinnare tyvärr caroline men jag kan inte vänta hur länge som helst på att få höra från dig jag har skickat mail till er alla många har bekräftat att dem fått det somliga säger att det dessutom hamnat i skräpposten :/ varför det blir så det vet jag inte.
Men kikar man in på din blogg så ser man ju att du är aktiv fortfarande du uppdaterar din blogg men skickar ingen inforamtion till mig som jag i min tur kan skicka till Bamba.
Man deltar väl för att man vill vinna eller?
Vinner man så svarar man väl direkt?
Eller har jag fått det om bakfoten?

Leone har besök av A så dem sitter just nu och målar i köket.
Jazmine vill gärna vara med och leka så hon hänger på ;)
Jag tänkte bara passa på att uppdatera lite innan jag måste se efter barnen.
gjorde äppelpaj igår och det vart ju precis lika gott som dem gånger innan ;)
Har nästan en hel pajform kvar då det bara är jag som ätit 1 gång hehe så en massa äppelpaj är det kvar.

Nä nu måste jag nog ta och kika till barnen.
Ha det gott så länge.

ps missa inte mina tävlingar som ligger i sidomenyn klicka på miniatyrskorten så kommer ni direkt till dem inläggen ;) Den med Bamba är dock avslutad och inväntar svar från vinnaren.
Jag är bra sugen på att förlänga tiden på den då det dyker upp fler tävlande hela tiden som säkerligen är precis lika sugna på att delta i den supertävlingen, eller?

Kommentarer
Sanna säger:

Vad trist att inte vinnaren hör av sig, tycker du ska dra en ny om hon inte hör av sig snart.

2010-07-24 | 15:57:53
Bloggadress: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback