Måndagslista 19/7

Denna veckas måndagslista.
Är jag glad för att.

 Jag har haft en bra helg

 Spelade minigolf med Daniels familj.

 För att det är fint väder.

 Jazmine ställer sig snart upp helt själv.

 Leone tycker att det är jätte rolgit att cykla.

 Jag har flera samarbeten på gång.

 Så många som hittar till min blogg.

 Glad för dem kommentarer jag får, på riktigt (men det kanske kunde vara fler). ;)

 Firade min lillasyster igår som fyllde år, riktigt trevligt att sitta ute med lite fika och barnen kunde få leka.
 
 Jazmine testade sitta och leka i sandlådan igår för första gången :)


 Har så mysiga & gosiga barn, som lyssnar.

 Älskar att ha min familj.


♥ Älskar
mina underbara prinsessor till döttrar.

 Jag har vunnit en tävling.


♥ Att jag har en man som älskar mig för den jag är!


 glad över att Jennyn startade denna måndags lista och att precis som jag och många andra följer. ;)

♥ Glad över att ni kikar in här varenda dag och läser, saknar ibland lite kommentarer men när jag väl får en så blir jag jätte glad. :)



Kommentarer
Veronica - mamma till Theo säger:

Så fin lista!

2010-07-19 | 19:35:10
Bloggadress: http://www.virresblogg.blogspot.com/
Jakubkarine säger:

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-10-04 | 15:53:12
Bloggadress: http://jakubkarine.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback