Måndagslistan

Så får vi ju inte glömma måndagslistan idag 5/7-10

Jag är glad över

♦ att jag har så fina tjejor som jag har
◊ Jag älskar min lilla familj ♥
♦ Jag har en underbar man ♥
◊ Jazmine snart börjar gå helt själv ♥
♦ Leone visar sig större för var dag ♥
◊ Vi har snart varit gifta i 2år
♦ Jag hade besök av två vänninor igår
◊ Att jag haft min syster här på besök ♥
♦ Att jag hittade en klänning på festivalen + solglasögon
◊ Att jag får skratta varenda dag ♥
♦ Mina barn älskar att busa ♥
◊ Att jag får ta del utav alla framsteg mina älskade prinsessor gör ♥


Som ni kanske vet så är det med Jennyn som måndagslistan följs av många,
en riktig härlig inspiration och grymt bra start på veckan att göra detta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback