minnen

Leone kikar på Kalle Anka just nu och Jazmine sover.
Kan vara skönt att få lite tid med Leone ibland också :).
Hon vill ju också ha sin mamma lika mycket som Jazmine vill ;).
Men hon är ju lite rolig det är tok varmt och hon säger mamma kan du stänga ja fryser hahaha
hon ville att jag skulle stänga balkongdörren för hon frös?
Hur kan man frysa nu när det är typ runt 24° ute..
Dem är rolig dem små liven ♥ Kärleken är lika stor för det och växer sig bara starkare.
Tänka sig att för snart 4år sedan så vart jag mamma till en liten liten flicka som var en sån liten liten att man knappt visste hur man skulle hålla i henne.
Jag minns det fortfarande som igår när jag hade legat på uppvaket och skulle upp till rummet på BB jag hör en bebis grina och kännde direkt det där är min Leone. Kommer in i hissen ja hade så klart rätt det var min lilla flicka, jag stack ner min hand i sängen och hon vart knäpptyst direkt bara hon kännde att mamma var nära ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback