nattlig uppdatering

Idag har det varit en lång och produktiv dag :)
Min mamma var förbi en sväng och sa hej.
Leone vart jätte glad och Jazmine likaså, jag har upptäckt ännu mera nu att Jazmine behöver få fram alla sina större storlekar på kläderna..
Hon hade nämligen på sig strl 80 på både tröja och byxorna(tights) :o
Jag har bokat en tid för Leone hos frisören, så imorgon så klipps hon.
Jag ÄLSKAR hennes hår men hon klarar inte av det tyvärr..
Man får knappt borsta hennes hår hon är så extremt "håröm" så varför ska jag pina henne då kan hon lika gärna få ha lite kortare och mer hanterbart hår tycker jag.
Vi traskade sen till hälla och handlade lite. (Vi gick dit efter att min mamma åkt hem igen)
Jag kommer att ta före och efter kort på Leone så får ni se skillnaden på min lilla prinsessa.
Herrejissanes hon blir snart 4år det är inte alls så lång tid kvar nu jag har redan fixat en födelsedagspresent men den är ju till Jazmine och hennes födelsedag kommer ju 1 vecka efter att Leone fyllt år på pricken!
Nä nu ska jag allt ta och gå och knyta mig det blir en lång dag imorgon också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback