Nu har jag

med glädjen att presentera en ny vinnare av bamba tävlingen jag har väntat lite längre än jag har skrivit.
Har precis slumpat fram en ny vinnare.
Jag lägger ut detta före mailet är skickat.
Jag hoppas att ni alla hinner se detta och att det inte hamnar i skräpposten denna gång-



da


da


dam


dam





daaa







Grattis Grattis Angelica Du har vunnit presentkortet med ett värde på 500kr att handla för hos Bamba!

Maila mig så fort du kan (helst inom 3 dagar) med dina uppgifter så jag kan skicka dem till Bamba.

Stort tack än en gång Bamba till denna fantastiska sponsringen till tävlingen, hoppas på fortsatt samarbete.

Kommentarer
Veronica - mamma till Theo säger:

Grattis till den nya vinnaren!

2010-07-25 | 10:13:46
Bloggadress: http://www.virresblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback