Söndag och kalas

Idag så ska Leone på kalas för en dagis kompis.
Vi får se om hela familjen traskar iväg eller om det blir antingen Daniel eller jag som går ensam med Leone.
Sen så kommer grannen så barnen får leka.
Det är inte världens vackraste väder ute det har regnat och verkar regna lite smått än.
Nu har det gått som det ska ang vinnaren i bamba tävlingen och jag har fått alla uppgifter som är skickad till bamba :) Så Angelica hör nog från dem inom kort!
Grattis än en gång tjejen.
Leone sitter redan och äterlunch jag bejöver också sätta mig och äta så det var allt för tillfället.
Måste kontrollera så batterierna till kameran är klar laddade så det går att ta en del kort under kalasets gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback