torsdags natt

Jäklar vad jag gjorde nattliga uppdateringar då ;P
Jag har varit med Leone till frisören idag.
Det gick jätte bra hon var så duktig så min lilla prinsessa.
Hon gjorde precis som firören sa åt henne att göra, satt helt stilla.
Frisören frågade hur gammal hon var, jag svarade då Leone knappt vågade säga det hon viskade men inte så man hörde hehe.
Då sa frisören "oj 3år gammal och så här duktig, och kan sitta så här still" ;)
Jag tog en del kort men jag har inte lagt in dem i datan ännu ska försöka komma ihåg att göra det imorgon så kan jag lägga in det, jag har en hel del kort på lager att visa så det kommer väl som en bildbomb eller kollage kanske vi får se hur jag gör ;) vad föredrar ni?
Vart ni nå klokare på skillnaden av mina graviditeter med listan som jag la ut tidigare?
Inte jag för jag tycker att med båda så har det lutat mer åt en pojke hihi..
Hade kunnat skrivt längre egna kommentarer och bättre förklaringar men fuderar ni på något så är ni välkommen att fråga.

Nån som är intresserad utav att jag lägger ut gratis designer som är fritt att välja bland?
Fritt att ta, men gärna lämna kommentar så jag kan kolla om det är något som inte stämmer vore ju väldans bra :)


Kommer snart dyka upp nya tävlingar också.

Kalaslagrets tävling som jag håller i slutar snart 1/8, för er som missat den.


Eller den jag har med sumopix den slutar 7/8, för er som missat den.

För er som vill vara jätte gulliga och snälla och hjälpa Leone att vinna ett leksakstält klicka på bilden av henne i sidomenyn så kommer ni direkt till den tävlingen den avslutas den 15e oktober så tid finns fortfarande kvar. Allt som krävs är att hon ska ligga bland 1-10 för att få ett leksakstält så det vore jätte snällt om ni ville hjälpa oss med det ;) stort tack i förväg till er som vill hjälpa oss med det.

Ha det göttans bra allihopa så ordnar jag med bilderna. Glöm inte säg till om intresset finns för designer ;)

Ps. Om jag når 1000 besökare denna månad (enligt min mätare i sidomenyn där det står antal besökare månad) så ska fixar jag en super fiin tävling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback