tisdag

Hej, har du det lika varmt som jag har det?
Jag har från 24°C upp mot 30°C skulle jag tippa på då termometern i köket är över 30 och den på datan visar 24 så vilken ska man lita på?
Har nyligen vaknat jag och flickorna, men inte ens det underlättar man behöver bara kliva upp så känner man direkt att man måste öppna för det slår verkligen emot en i ansikten att det är varmt. 
Ni har väl inte missat just nu hos Blingo att dem säljer för 50kr plagget på lite allt möjligt i webbshopen..
Jag ska iaf ta och klicka mig dit och kolla in det lite mer.
Gör det du med ;)




Till uttförsäljningen >>



För er som är med och tävlar!
Det står klart och tydligt i tävlingen är du med på tävlingen jag har med Bamba och gillar på facebook så vill jag ha hela ditt namn, detta är för att det kollas innan tävlingens slut för att alla verkligen ska ha rätt till sina vinstchanser.
Ni är många som är med och tävlar därför ber jag er att kontrollera att just du följt reglerna.
Skulle vara väldigt tråkigt om man måste plocka bort någon pga slarv på så enkla regler.
Alla är ni ju värdiga vinnare men jag kan bara ge vinsten till en utav er..Så jag ber er att kolla att ni verkligen har följt reglerna om ni fortfarande vill vara med och tävla.

Förresten det kommer att starta en ny tävling här..kanske blir det senare idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback