Födelsedagsfirande-inbokat

Det regnade igår, det har nog regnat inatt också för det är fortfarande lite blött på backen.
Idag är ingen vanlig dag det är min lillasysters födelsedag idag.
Så vi ska på födelsedagsfika, ska bli trevligt.
Håller tummarna på att vädret tillåter oss att gå, vill inte gå i regnet.
Kanske om jag haft bättre mudering för det i form av regnkläder.

Ang avslutade tävlingen jagg haft i samarbete med Bamba så väntar jag fortfarande på svaret, jag hoppas att det kommer väldigt snart gärna igår hiihi.


Massa mer saker på gång
Så håll tillgodo ;)
Ni kommer att gilla det.

Vad tror ni att det blir för väder idag?
hur ser det ut hos er.

Ni missar väl inte tävlingarna som är igång just nu i samarbete med Kalaslagret och SUMOpix
Klicka på vardera länk så öppnas tävlingssidan direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback