Vinnare: Bamba

Först vill jag börja med att tacka Bamba för ett roligt och bra samarbete, ser fram emot flera.
Tack Anders för att jag fick chansen och äran att hålla i tävlingen åt er.
Det har varit en sann ära att få ordna med tävlingen.


Denna tävling var otroligt populär, hade jag vetat detta hade jag kunnat ha under en lite längre period.
Vem vet vad som dyker upp för tävlingar i framtiden ;)



Sen vill jag bara be om ursäkt för att det tagit lite tid innan jag kommit med vinnaren.

Jag har dragit en vinnare, jag har gjort detta med hjälp utav en slumpgenerator.
Först har jag sammanställt en lista över er alla tävlande och skrivit era antal lotter samt gett er nummer för antalet lotter i turordning från första tävlande till sista tävlande.

Bara detta tog en stund..

Det var så många lotter att jag inte orkade sätta mig att skriva alla för hand för att dra en vinnare så men detta, gick hur bra som helst det med.

Om jag skulle vara den som vann ett sånt här fantastiskt pris visste jag direkt vad jag skulle köpa till min barn, jag vet precis vad Bamba har som bla min stora flicka Leone vill ha sen vet jag vad jag vill ge till Jazmine för mig skulel detta vara en dröm att vinna då det snart är dags för att fira mina båda tjejor på deras födelsedagar.. i sådana här lägen så undrar ju jag hur jag tänkte när jag fick veta att det skulle skilja så pass på mina jäntor. Om knappt 3 månader så är det 4års kalas en vecka efter det så är det 1 års kalas. Men nog om det nu har jag dragit ut på tiden för er lite mer med att tala om vem som den lyckliga vinnaren är ;)

Är ni beredda??

Då har jag med glädjen att berätta att den som vunnit ett presentkort att handla för på Bamba för 500kr är

da


da


dam


da


daaaaa

Den vinnande Lotten är nummer 72


Stort Grattis



Säger jag till Caroline skicka ett maila mig med dina uppgifter, så fort du ser detta. :) 
Har du inte svarat inom tre dagar måste jag tyvärr lotta ut en ny vinnare.



Tack än en gång Bamba för ett fantastisk samarbete. Keep up the good work!

Kommentarer
Veronica - mamma till Theo säger:

Grattis till vinnaren!

2010-07-21 | 18:26:01
Bloggadress: http://www.virresblogg.blogspot.com/
Malin säger:

Hej Johanna! Hoppas allt är bra med er? Kram

2010-07-22 | 10:23:09
Bloggadress: http://hellmom.blogg.se/
Malin säger:

Du föresten, hur skyddar man sina bilder? Vet att du skrev om det förut. Du vet så att det inte går att högerklicka på dem?

2010-07-22 | 10:28:42
Bloggadress: http://hellmom.blogg.se/
★ MansonDust - mamma till Star, Ninja & Seven ★ säger:

Oj det var hårt. ^^, Jag mailar alla som vinner hos mig, vet själv hur svårt det är att hänga med bland alla tävlingar som man är med i. :)

2010-07-22 | 21:40:13
Bloggadress: http://mansondusts.blogg.se/
★ MansonDust - mamma till Star, Ninja & Seven ★ säger:

Vilket mail menar du ? :)

2010-07-22 | 21:57:19
Bloggadress: http://mansondusts.blogg.se/
Fröken M säger:

Kul med tävlingar ! jag är ny här inne, men hoppas det dyker upp fler =)

2010-07-26 | 21:21:29
Bloggadress: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback