bakat

Då har man bakat baguetter ;) eller ja Daniel och Leone på började det jag skötte i slutet hehe
ska bli så gott.
Dem ligger just nu och svalnar så man inte bränner sig det första man gör vilket är väldigt lätt hänt när det just kommit ut från ugnen.
Imorgon är en stoor dag Min älskade lillasyster ska ta studenten *stolt*
Nu är hon färdig utbildad kock ;)
Min lilla syster har gått och blivit en stor tjej, tar steget ut i vuxen världen det är helt ofattbart för mig kommer hon alltid vara minstingen och alltid vara den som föredrog storasyster före mamma hihi
Älskade syster jag är så oerhört stolt över dig stolt över att du tagit dig igenom skolan klarat av allt med glans!
Så imorgon så ska vi se när hon tar studenten jag kommer stå med kameran i hlgsta hugg och ta kort för glada livet och garanterat gråta som ett litet barn :P haha
Men vad sjuttsingen ska jag ha på mig?!
jag vet inte jag funderar men jag kommer då inte fram till något slutresultat i det funderandet.

Petra jag blingar väskan för fullt ;)
Jag har ett litet sneekpeak om du är intresserad huhu
vilket jag tror att du är ;)

Kommentarer
Petra säger:

Ooooooo ja - jag är nyfiken av mig ;-) Vad kul med lite studentfirande... vad konstigt - jag har inte varit på studentfirande på många år... härlig känsla iallafall att ha gått ut skolan med glans!



Kram

2010-06-11 | 08:35:01
Bloggadress: http://www.willvindesign.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback