"bilderbomber"


Titta jag lyckades få ett lite bättre resultat på armbandet ;)
som kommer från Juveliasmycke.se


Hihihiii kolla in gullungen här gör hon det som jag har nämt om tidigare när hon "grin skrik grimaserar" sen skrattar hon haha så jäkla söt min älskade ♥



Denna bild ska förresten bli en canvas :D
Jag vill bara lösa det dumma datumet som är fast på bilden :( gillas ikke
vet inte ens hur det kommer sig att det syns helt plötsligt.. har det visats tidigare så har jag missat det, då jag inte vill ha det så, så har jag inte ställt in det så. Daniel säger att han ska fixa det för jag har kolla igenom inställningarna men jag hittar inte skiten....

För övrigt var hon så här glad hela tiden :D


Detta var lite häftigt att lyckas fånga när hon ska krypa ;)


Sen la vi oss ner en sväng

Så tittar vi på mamma och skrattar lite sen är det full fart igen ;)

Sen tänkte hon sätta sig näst intill stå med lite hjälp av denna men ångrar sig
och sätter dull fart mot mig istället hehe

tog en sittpaus :)

Sen var hon framme och fitt sitta mot mig sitället


Detta klockslag stämmer ju inte hon kom hem strax efter 14 idag?? (det här ovan alltså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback