Ensam

Jag är ensam hemma med Jazmine, Leone är med pappa hos farmor :)
KAn vara trevligt för dem att tillbringa lite ensam tid också hihi
Även om det just idag innebar att åka till farmor och pappa ska hjälpa till med verannda taket ;)
Men Leone kommer ha så roligt ändå få busa och leka på stora gräsmattan.
Hinner inte skriva så mycket måste vara med och kika på Jazmien också så hon inte hittar på en massa hyss.
Ja det går ju for nu när hon kryper, helt plötsligt så är hon knäpptyst och då har hon för sig något.
Jag har passat på att städa Leones rum som hon hann stöka ner innan dem åkte det var saker överallt vill jag lova pjhu
Tur nog så har hon inte världens största rum så det går ju rätt fort ändå hehe
Skämtåsido jag städar hellre hennes rum så hon har det fint och trevligt än låter det förfalla såklart
Allt för att hon ska ha det bra och må bra ;)
Det var länge sen jag uppdaterade med någon musik här på länge humm kanske är dags för det igen..
Jag hör många bra låtar men vissa kan man inte återfinna på youtube än och alla har ju inte spotify så då får man vänta på att det dyker upp på youtube helt enkelt.

Kommentarer
sara - tävlingar, rabatter och en massa straffskatt. säger:

Skönt att ha lite egen tid med ena barnet ibland.

2010-06-27 | 10:22:17
Bloggadress: http://kidzmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback