????

Okej han drog ut istället och bara för det så vet jag knappt vart jag ska börja hehe.
Men det är väl så det brukar vara, eller ja iaf för mig.
Min dag har varit väldigt lugn idag dock så har jag inte mått så jäkla bra, utan mått illa och gör det fortfarande min mage ser svälld ut och känns konstigt men det är väl för att jag mår illa.. jag vet som sagt inte vad det beror på, det visar sig väl blir det allt för drygt och jobbigt då blir det läkarbesök på det här utan tvekan.

Nä men vad nu, kan en stegräknare börja om från noll efter ett visst antal steg eller??
annars har jag gjort det igen nollställt skiten va i he******te
nu tappa jag bort mig helt.. attans jag som vet att jag var över 6500 senast jag kollade på den och det var ett bra tag sen så jag vet inte hur mycket jag kommit upp i efter det nu pratar vi timmar mycket spring fram och tillbaka inte alls mycket sitta still här idag heller.. morr morr morr..

Kommentarer
Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma säger:

Ja, awarden är till dej också! :D

2010-06-07 | 21:37:08
Bloggadress: http://salkert.se
Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma säger:

Hihi ja tror det är din gissning, och du chansade på 15:oo, pm är past morning. :)

2010-06-07 | 21:54:31
Bloggadress: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback