filmtajm

Daniel har fått nå form av besatthet av nybakade baguetter tror jag :D haha han bakar nämligen det idag igen.
Jag tänkte sätta mig i soffan och njuta av att få titta på tv lite filmer som går nu, en som just i denna stund börjar faktiskt.
DEt regnar ganska friskt ute tur att man ska hålla sig inne säger ju jag.
Imorgon så är Leone hemma från dagis eftersom hon är ledig jag hoppas ju att det blir en fin dag så vi kan få vara ute och leka, annars så får jag helt enkelt gå ut ändå vilket jag gör ibland om jag har rätt kläder på mig dvs :P
Så ska barnen vara rätt klädd för det också och det är faktiskt huvudsaken att dem ska klara av lite regn.
Nä nu ska jag kila till soffan och invänta nybakade baguetter.
intresserad av recept på något jag skriver om säg till så får ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback