gratis

Att gratis är bra, det måste ni ju hålla med och.
Alla gillar väl saker som inte kostar ett enda öre för en själv.
Att få testa nya saker/produkter är väl också intressant till ingen kostnad.
Ja ni läste rätt ingen kostnad helt gratis till 100% gratis

Vill du med delta i olika kampanjer och få testa olika produkter?
Gratis!
Är du, liksom jag, sugen på att få testa nya saker då och då?
Genom att bli en Buzzador får du hem gratis saker.

Du får alltså hem produkterna helt gratis, till dig och din familj och som du ska dela ut bland vänner och bekanta
när du berättar om produkten.
Du får hem information om produkten tillsammans med paketet
!
Vad smidigt va?
Det enda som du förbinder dig till är att skicka in en rapport efter avslutad kampanj!
Jättesmidigt. Rapporten består av ett par frågor, om vad du tyckte
om produkten och hur många du buzzat för!


Buzzador har många spännande kampanjer på gång

gör som mig och gå med där, så kan du också få chansen att ta del av dessa fantastiska erbjudanden!!!
Du får också mer information om du läser via en av mina länkar på vad det innebär hur det går till om du fortfarande känner dig skeptiskt till att det verkligen är gratis. Men det är gratis jag skulel inte säga det  om det inte vore det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback