kaffebryggare

Igår hade jag migrän liknande tillstånd :/ det sitter kvar idag med så klart.
Men idag har jag varit lite mer på allerten.
Jag gick med båda barnen för att lämna Leone på dagis.
Nu har jag upptäckt att Jazmine har feber men hon är rätt pigg nu ändå när hon fått alvedon.
Min kaffebryggare har klappat ihop den vill fortfarande inte fungera den lyser men inget händer.
Jag måste köpa en ny antagligen då inte kvitto på den kan hittas :(
Nä ja måste roa min lilla prinsessa här hemma, och äta lunch.

Kommentarer
emma - mamma till dwayne säger:

sv: härligt, dem är super fina båda två :) allt bra annars?

2010-06-22 | 16:30:16
Bloggadress: http://eemmaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback