Lördag morgon

Har varit vaken sen strax innan klockan slog 7, det är lördag båda mina undebara prinsessor är vakna med mig :)
Igår kväll så var det bara en lugn stund, jag var helt slut faktiskt jag ville bara gå och sova.
Jag orkade knappt hålla mig vaken så trött var jag igår.
Lite chockande ändå då man klivit upp runt samma tid varje morgon under denna vecka.
Så jag borde inte kännt mig så pass mer tröttare än dagen innan?

Jag har gått i funderingarna på om jag ska skaffa en om flik där det står lite mer om mig fast jag vet inte vad jag skulle skriva i den eller om det ens skulle vara intressant. Jag tänker inte skriva min livs historia i det iaf :P
Det skulle ju kunna bli en bok.
Inte för att det skulle bli en så rolig bok, det tror jag inte.

Äh jag bara svammlar på, skulle inte skriva om mitt liv i en bok hah den som skulle läsa det skulle nog bara få självmordstankar. ja ta det lite med en nypa salt men ändå lite allvar i det hela.


Kommentarer
Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma säger:

Ja, ush, supertråkigt väder! :(

2010-06-12 | 09:50:23
Bloggadress: http://salkert.se
Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma säger:

Ont.. speciellt efter inatt.. Sängen i myshörnan är supermjuk. :S

2010-06-12 | 09:54:28
Bloggadress: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback