Måndag

Å så var det så att man ska få hjärnsläpp det första man ska få när man hade något man skulle skriva så här på morgonen men sen så när man väl ska sätta sig så vet man inte vad det var..
Så då gör vi en liten bildbomb istället så här på morgonen
Hoppas ni haft en bra start på morgonen iaf det har jag haft :)


Den 4/6 totala 3659 antal steg


Tänkte bara visa er

hur min lilla axel såg ut igår, har tagit bilden själv
så det är ju inte garanterat att det syns som det ska
men man ser väl hur röd jag vart av solen..



Den 5/6 totala 5219 antal steg

Innan vi gick ut igår Jazmine har på sig en tunika/klänning från Me Too
som kan återfinnas på bla LinusLotta.com
solhatten kommer från Lindex.se
 





Här är men "extremt stora" väska med det jätte stora utrymmet ;P



Och som vanligt så återfinns alla min steg uppdateringar här
där jag samlar alla veckans steg :)


Kommentarer
Lindet säger:

precis så som du har på kommentarna är superfint.



skulle du kunna hjälpa mig? och hur?



kram

2010-06-07 | 10:05:33
Bloggadress: http://lindet.blogg.se/
Paulina säger:

Hej!



Du har tävlat om ett påslakan från mig! Eftersom du inte vann vill jag nu komma med ett erbjudande.

Om du köper ett lakan till vagga/vagn eller spjälsäng så bjuder jag på en napphållare!



Lägg bara en beställning på lakanet i min webshop, och skicka sedan ett mail till mig vilken färg du vill ha på din napphållare och vilken text.



Erbjudandet gäller under juni månad.

Gå in på www.palidesign.se



Mvh Paulina

pali design

2010-06-07 | 12:17:14
Bloggadress: http://www.palidesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback