Måndagslistan

Denna dagens måndags lista som jag tänker i fortsättningen haka på  varje gång ;)
Jag tycker det är en otroligt rolig ideé som Jennyn har och det är många som följer henne med detta.
Vill du också ta del av detta? Klicka dig in till Jenny och skriv upp dig på listan ;)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

◊ Denna måndag vill jag börja med att säga att jag älskar min familj.
♦ Jag vill tacka min man för min lilla sovmorgon jag fick idag.
◊ Jag är stolt över Jazmine som börjar ställa sig upp mer och mer samt försöker gå själv.
♦ Jag är stolt över Leone som är en sådan go och glad tjej med en otroligt duktig konstnärlig sida målar så otroligt duktig. (kan inte ens minnas att jag kunde rita så när jag var liten och jag som ändå älskar att rita)
◊ Jag är glad över att solen skiner.
♦ Att flera frågar efter hjälp med designer. ;)
◊ Att vi alla är friska och glada.
♦ att jag blivit moster (igen) åt en pojke. ♥
◊ Att jag har tak över huvudet.
♦ Att jag dagligen får mat i min mage.
◊ Och självklart att min familj får mat i magen.
♦ Att Jag har världens underbaraste goaste prinsessor till döttrar.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Elli säger:

Vilken fin lista.



Tack så mycket, det är 10 låååååånga veckor kvar.:) Ja, fläkten hjälpte verkligen. Helst hade man velat ha AC, men men...



Fina leksaker ovan, är det du som säljer?

2010-06-29 | 10:26:37
Bloggadress: http://frokenellinor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback