migrän

Idag har inte varit en sådan rolig dag för mitt lilla huvud :(  Migrän deluxe såå jobbigt
Orkar knappt skriva dessa rader, för att inte tala om att alla ljud blir jobbigare.
Eller nja jag klarar av mina barn att dem leker och så men ni hajjar väl om tv eller musik kommer i för högt ljud.
Det var roligt att gärstblogga hos Linda. Jag hoppas att det var intressant läsning, kanske inte i det kortaste laget men det vart längre än jag förväntat mig. Jag la till lite bilder också så jag hoppas det kompleterade allt läsande ;)
Jag har haft besök av J en snabb sväng nu efter att hon slutat jobbet för dagen, hon fixade papper åt mig som jag behövde så det ska jag sätta mig och fylla i så ansökan om dagis plats blir fixad.
Tiden bara rusar iväg, känns som att det är runt hörnet med att hon ska börja på dagis.
Ja ja det är ju iaf en stund kvar men inte så värst mycket det är 5månader kvar tills hon fyller 1år, jag har tänkt att ansöka till att få börja i Januari som tidigast dels för julhelgerna då.
Nej nu måste jag ge upp att skriva ett tag
Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback