mitt svar på min fråga :)

För två dagarn sedan så hade jag en dagens fråga, tänkte testa något nytt vilket vart uppskattande
roligt när man ställer en fråga som man vet att man kan få svar på. svaren varierar så otroligt mycket men det är det som är kul tycker jag.

Mitt svar på den frågan är rätt simpel egentligen fast det kanske inte var tänkt så från början jag vet inte med mellan mina tjejer så är det precis 3 år och 1 vecka :)
Jag har väl alltid sagt att det ska minst vara 2år emellan men sen så har det ändrats lite under tiden nu tycker jag att det är en helt perfekt ålderskillnad på dem.

Kommentarer
Roya säger:

Jag hade tänkt att det skulle var ungefär 2 och halv år men det drog ut på tiden och så blev det 5 och halv år mellan första och det kommande barnet :)

Så spännande med tanken om att snart vara 2 barnsmamma.

2010-06-04 | 09:48:15
Bloggadress: http://lovemyjibi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback