Morgon

Då har man precis klivit upp så god morgon på er.
Igår fick jag besök som fortfarande är kvar :)
Ska ta och fixa iordning frukost och göra Leone klar för dagis, håret borstas i denna stund på henne.
Alla är vi vakna iaf och ska få i oss lite frukost som sagt.
Så jag läre ju ta och knata in till köket och fixa det innan jag svammlar iväg om någonting heelt annat och fastnar här istället :P
Hoppas eran kväll/natt varit bre det vaar min :)
Åt lite glass och mös framför tv med bästa syster <3
Det var mysigt, Daniel gjorde oss lite sällskap men satte sig sen och spelade igen.

Kommentarer
Lina säger:

hoppas din dag idag blir lika mysig som den igår :)

2010-06-23 | 11:41:17
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback