Natusan

first touch
Jag har fått tillfället att Buzza Natusan First Touch, jag har nu lite prover som jag ska dela ut till er som är intresserade att ta del av detta och ge er mig eran feedback över vad ni tycker om det, kanske dela med er utav någon bild över när just ni använder det?
Är du intresserad utav detta säg till mig här i detta inlägg så skickar jag ett mail till dig ang dina uppgifter så kan jag skicka detta till dig.
Sista datumet för mig att rapportera är: 2010-08-15
Så skynda er innan ni missar chansen att prova helt kostnadsfritt







ps. glöm inte klicka på mina banners (här nedanför) och rösta på mina bidrag (man kan rösa 1gång om dagen!!)  ;) Hjälp oss vinna, vi vill verkligen vinna hela familjen! Rösta även på Leone (min stora flicka) i sidomenyn klicka på bilden så kommer du till inlägget klicka på bilden så kommer du till tävlingsbidraget där du kan lägga din röst ;)

Kommentarer
Sanna säger:

Jag vill gärna buzza Natusans produkter. Jag är medlem på Buzzador redan, men fick inte vara med i den här kampanjen tvyärr.

2010-06-24 | 19:19:11
Bloggadress: http://mammasvardag.blogg.se/
Anna Vid säger:

Hejsan, jag vill gärna testa produkter. :)

2010-06-29 | 07:45:15
Bloggadress: http://gulligamelinasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback